Меню KDT

Блог руководителя

введите текст

Образованная страна

block1_eop.jpg?_=1495530396

Bilim land

block2_eop.png?_=1559641449

 введите текст 

Все новости

Бұдан әрі даму бағыттары мен басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаның құндылықтары мен көзқарастарын нақтылау

4-күн

1,2-сабақ

Тренер

Мағзұм Н.

Тақырыбы

1-сабақ: Бұдан әрі даму бағыттары мен басымдықтарын анықтау үшін жеке тұлғаны

ң құндылықтары мен көзқарастарын нақтылау

2-сабақ: Оқыту және оқу әдістемесін жетілдіру мақсатында зерттеу жүргізу қажеттігін негіздеу және мойындау. Сыныптағы психологиялық ахуал.

Мақсаты

Мұғалімдер зерттеулер мен жетілдіру арқылы кәсіби дамудың қажеттілігі туралы қорытынды жасайды.

Оқу нәтижесі

Мұғалімдер құндылықтар мен басымдықтар жүйесіне қатысты өздерінің көзқарастарын дәлелдейді, сыныптағы жағымды атмосфера және ұжымдық сезімнің қалыптасуы үшін ұжымның тәртібі мен ұйымдастырушылығының мәнін бағалайды.

Түйінді идеялар

1) Оқыту мен оқу тәжірибесін жетілдіру жөніндегі жұмыстағы көпнұсқаулық мұғалімнің кәсіби рөлінің маңызды құрамды бөлігі болып табылады.

 2) Жетілдіру жөніндегі жұмыс тек қана мұғалімнің өз тәжірибесін жақсартып қана қоймайды, сонымен бірге мектептегі басқа да мұғалімдердің тәжірибесіне әсер ете алады. Табысты оқыту мен оқудың маңызды аспектісі ретінде оқуды оңтайландыруға, мұғалім мен оқушыларды өзін-өзі іске асырудан қанағаттану сезімін қамтамасыз етуге, жақсы және ұйымдасқан жұмыс ахуалын сақтап тұруға әсер ететін өзара қарым-қатынас сипатын түсіну

Сабақ барысы

Уакыты

 

Тренердің іс -әрекеті

 

Мұғалімдердің іс -әрекеті

Бағалау

3 минут

  Команда құруға арналған жаттығу

Мүсіндер арқылы топқа бөлу

Төртбұрыш, ромб, дөңгелек арқылы топқа бөлу

 

 

2 минут

«Еден-төбе-мұрын» жаттығуы

 

Жүргізуші сұқ саусағымен біресе төбені, біресе еденді, біресе мұрнын көрсетеді және «төбе», «еден», «мұрын» деп айтып тұрады. Жүргізуші кейде айтқан сөзі мен қимылын керісінше жасап, қатысушыларды жаңылыстыруға тырысады. Кім қателессе, орнына отырады. Соңында қалған үш адам жеңімпаз деп танылады.

 

2 минут

Кіріспе. Жалпылама шолу жасау

Тыңдау , талқылау

 Топтық жұмыс

20 минут

 

Мұғалімнің  өзгерістер еңгізу үшін алдын ала  қолданылатын стратегиялық іс-әрекет

«Дипактың оқиғасы»  атты мәтін туралы тапсырма беру

1-топ «Мұғалімнің құндылықтары»

2-топ «Мұғалімінің ұстанымы»

 топта талқылау - 7 минут

Жариялау  - 5 мин. Топтар бір- бірімен алмасып жұмыс істейді

Жарияушылар мәтін бойынша толық  мәліметтер қамтылды ма?

Оқу мен оқыту  тәжіребиесінде қандай өзгерістер еңгізер еді?

Бұл әдістің тиімділігі неде?

 

 

 

Ресурстар

Үлестірме материалдар 73-бет

Материалдарды тарату

 

Презентация

10 мин

Слайдтарды түсіндіру

«Адами құндылық»видео ролик көрсету

Талқылау

 

Жеке жұмыс

5 минут

 

Жеке  жұмыс істей отырып  кәсіби құндылықттары мен міндеттерін айқындау

Өзара пікірталас арқылы мұғалімдер кәсіби құндылықтар мен міндеттерін талдайды

Бір-біріне рефлексивті қорытынды жасау

Ресурс

Ү/М  74-бет

Оқып танысады

 

Жұптық жұмыс

 10 мин

 

 

Берілген кестелерді  толтыру  арқылы құндылықтар, ұстанымдар мен стратегиялық іс-әрекеттер туралы не білгені туралы ойларын дамытуға көмектеседі

Стратегиялық іс-әрекет- өзгерістер еңгізу үшін менің не істеуім керек?

Ұстаным – Мен оны қандай түрде көргім келеді

Құндылықтар-Мен үшін не маңызды?

Бұл тапсырма неге қажет?

Қандай өзгерістер еңгізер едіңдер?

Сіздердің ойларыңыз?

Ресурс

Үлестірме материалдар 75-бет

Кеспелер арқылы

 

Кері байланыс

     2 мин

 

 

 

           

 


Посмотреть новость на сайте учреждения

Вернуться к списку новостей

Комментарии


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь