Меню KDT

Блог руководителя

введите текст

Білімді ел

block1_eop.jpg?_=1495530396

BILIM LAND

block2_eop.png?_=1559641449

введите текст

введите текст

Математика 2 сынып

Пән:   математика                                                           Мектеп: Дауқара орта мектебі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Табиғаты қорғау – Отанды сүю

Күні: 11.04.2019                                                        Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:  2                                                                     Сердалина М.А

Қатысқандар саны: 8

Қатыспағандар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:

 

Өткенді бекіту

Табиғатты қорғау – Отанды сүю

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу  мақсаттары (оқу бағдар-ламасына сілтеме

2.2.1.5жақшалы  және жақшасыз әріпті, санды өрнектерді (екі амалдан артық қосу мен азайту/5 көлемінде және бөлу)салыстыру.

2.2.1.6 екі - үш амалды жақшалы және жақшасыз өрнектердің мәнін табу.

Сабақмақсаттары

Барлық  оқушылар:

Құрамында барлық 4арифметикалық амалдары болатын, жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудын реті жөніндегі тәртіпті білу.

 

Бірқатар оқушылар үшін:Құрамында  барлық 4 арифметикалық амалдары болатын,жақшалы және жақшасыз өрнектердегі амалдарды орындаудың реті жөніндегі тәртіпті қолдану,жақшалы және жақшасыз әріпті және санды өрнектерді  салыстыру.

 

Кейбір оқушылар үшін: Өрнектерді амалдардың орындалу ретімен байланысты логикалық тапсырмаларды орындау.

 

 

 

 

 

 

Тілдік  мақсаттар

Оқушылар игереді:

 Құрамында барлық 4 арифметикалық амалдары болатын, жақшалы және жақшасыз өрнектерді дауыстап оқу.

Пәндік лексика және терминология:

Амалдар реті, жақшалар, өрнек.

 

 

Пән аралық байланыстар

 

Дүниетану, қазақ тілі, әдебиеттік оқу, музыка.

 

 

АКТ қолдану дағдылары

 

 Интерактивтік тақта

 

 

Бастапқы білім 

 

 

Өрнек, қосу мен азайту, көбейту мен бөлу амалдары компонеттерінің атауы, амалдардың орындалу реті

 

Сабақ барысы

 

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

 

 

 

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Психологиялық ахуал.

Амандасу.

Үлкенгеде сіз.

Кішіге де сіз.

Сәлем бердік сіздерге.

Құрметпенен біз.

 

Ресурстар

Слайд,гүлдер,қағаз,

Тұқымдар.

 

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

 

 

Үй тапсырмасын тексеру.(шеңбер бойынша сұрақтар беру арқылы)

1 – тапсырма.Өзіндік жұмыс.

Математикалық ойын:

«Табиғатты қорғау»

Тапсырма: Жауапқа сәйкес суретті таңдап,оның нені білдіретінін айту керек. Ол үшін өрнектің мәнін есептеп алу.

14:2=        3*3=        27:9=       18:3=

16:8 =      2*4=        5*1=         36:9 =

Дескриптор: 1.Өрнектің мәнін табады.

2.Жауапқа сәйкес суретті тандайды.

3.Нені білдіретінің әңгімелейді.

«Бас бармақ әдісі»

2 – тапсырма. Жұптық жұмыс.

«Ойлан,жұптас,бөліс әдісі» 

Дәптерге орындау салыстыр.

(карточкамен беру)

1.65-(d+a+c)  * 65+(d+a+c)

2.(18 + 18): 9  * 18+ 18: 9

3. 20 *d+6    *20 : d+d

4.(25+ 5): 5        *     25 + 5 : 5

5.d *a + 6      *d * a - 6

6.28 – 14 : 7 + 9   *   (28 – 14) : 7+ 9

7.12 : 6 +d*12 * (6+d)

8.36 : (4 + 5) + 8     * 36:4 + 5 + 8

Дескриптор:

1.Әріпті және санды өрнектерді анықтайды.

2.Санды өрнектерді есептей алады.

3.Өрнектерді салыстыра алады.

Қ/Б: Шапалақ.

Сергіту сәті: «Көңілді  күн»

Шығармашылық тапсырма.

3. тапсырма. Топпен жұмыс.

2.топқа бөлу.(гүлдермен)

Есептерге өрнектер жаз.Кері есептер құрастырып,оларды шығар.

1.топ. Оқушылар әрқайсысында 5 тен 6 қатар көшет отырғызды. Оқушылар барлығы неше көшет отырғызды.

2 – топ: 15 кг тыңайтқыш 5 қапшыққа тең бөлініп салынды.Әқапшықта неше киллограмм тыңайтқыш салынды?

2.Дескриптор:

1.Есептерге өрнектер жазады.

2.Кері есептер құрастырады.

3.Есептерді шығарады.

Қ/Б.Топтық бақылау.

 «Бағдаршам»

4 – тапсырма: дәптермен жұмыс.

4 есептің бағанын дәптерге орындау,

4 * 5 +15 : 3

5 : 6 – 35 : 7

8 *5 + 5 * 5

7 * 5 – 45 : 5

Дескриптор:

1. Өрнектерді жазады.

2.Амалдардың орындалу ретін анықтайды. 3.Өрнектердің мәнін табады. Қ/Б. Смайликтер.

5 – тапсырма: Топпен жұмыс. Шығармашылық тапсырма.Өсімдік тұқымдары мен сүйегінің ұзындығн өлшеп,әрқайсысынан 3 есе артық кесінділер сыз.

Дескриптор:

 1.Өсімдік тұқымдары мен сүйегінің ұзындығын өлшейді.

2.Кесінділер сыза алады.

Қ/Б. Жұлдызша.

Үйге тапсырма: № 4 (2 бағанын шығарып келу)

Кері байланыс: «Білім ағашы»

 

 

 

Саралау – оқушыларға қалай

көбірек қолдау көрсетуді

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары

оқушыларға қандай міндет қоюды

жоспарлап отырсыз?

 

 

 

 

Бағалау – оқушылардың

материалды меңгеру деңгейін

қалай тексеруді жоспарлайсыз?

 

 

Денсаулық және қауіпсіздік

техникасының сақталуы

 


Жаңалықты мекеменің сайтында қарау

Жаңалықтар тізіміне көшу

Пікірлер


Чтобы оставлять комментарии авторизуйтесь